ȘTIRI
Articole
Ramâi la curent cu noutățile din industrie
Ghid de optimizare SEO pentru magazine online
Cum să te poziționezi pe primul loc în Google În lumea competitivă a comerțului electronic, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este crucială pentru succesul unui magazin online. Obiectivul principal al optimizării SEO este de a crește vizibilitatea magazinului tău online în rezultatele căutării Google, astfel vei atrage mai mult trafic organic și potențiali clienți.
Temu, marele jucător de pe piața de ecommerce.
Cu siguranță ai observat și tu cea mai recentă apariție de pe piața de ecommerce din România, marele Temu. Cine este Temu. Temu este descrisă ca fiind un marketplace global chinezesc care foloseste strategia de dumping. Produsele sunt extrem de ieftine comparativ cu media prețului normal, iar asta încurajează clientul să cumpere ca ‘’un milionar’’.
De ce costurile promovării sunt mai mari?
Este o întrebare pe care o primesc din ce în ce mai des din partea clienților cu care lucrez. Ei bine, este un cumul de factori care pune orice magazin online din România într-o situație cel puțin dificilă. Deși de la an la an costurile au crescut cu 10%-30%, anul acesta procentul a fost mult
Cum pregătim campaniile de Crăciun.
Se apropie sarbatorile de iarnă, un moment bun pentru a oferi mai multă atenție campaniilor de marketing digital pentru Crăciun. Iată câteva aspect de care să ții cont în această perioadă. 1. Elaborează un plan detaliat Stabilește planul până la cel mai mic detaliu. Începe cu obiectivele campaniei, identifică publicul țintă, alocă bugetul corespunzător